Bokrea

Jag har ingen koll på bokrean i år.
Jag vet inte varför vi inte har fått en massa reklam som vi brukar.
Ögnade igenom en bokreatidning på jobbet och såg ett par böcker som jag blev sugen på.
I går när jag skulle gå hem så hade någon kollega lämnat en bok på bordet i personalrummet och skrivit varsågod och ta, och det gjorde jag.
Det verkar vara en hemsk bok som handlar om tre systrar som växer upp i en sekt.


Läste även om en rolig bok i Aftonbladet i morse som jag skulle vilja läsa.
Kolla här!!
Jag älskar böcker men på vinterhalvåret orkar jag inte läsa så mycket, men på sommaren och semestern blir det dessto fler.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar böcker! <3 <3

2009-02-25 @ 18:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0