Dagen idag är en härlig dag

Jag och Jonny ska pula lite här hemma.
Plocka undan lite, åka och handla och till sist rocka loss.
Det blir en skön lördag utan stress och jäkt.
Vore skoj om jag kunde hitta nå´t coolt att ha till mina nya jeans, annars så tar jag den svarta tröjan som jag hade på mig igårkväll.
Måste komma ihåg att adda batterierna till kameran också, annars så blir det inga vimmelbilder ikväll.
Nu ska jag surfa vidare och vänta på att Jonny ska vakna och koka kaffe.....ja, vaddå? det är ju hans jobb. Han kokar och jag dricker, bra arbetsfördelning tycker jag.
Rock on dude!!



Kommentarer
Postat av: Anita

Låter som en underbar dag! :o)

2009-02-28 @ 10:08:00
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0