David Lega

Nu ska jag läsa min bok som jag håller på med.
Det är tredje gången jag läser denna underbara bok om och av David Lega.
Det är en lektion i konsten att leva.
Har ni inte läst hans bok eller varit på någon av hans föreläsningar så rekomenderar jag der VARMT.
Vilken härlig kille
Om jag någon gång skulle vinna en pubrunda med en kändis så skulle jag lätt välja honom.
Han är en av de mest handikappade människor du någonsin kommer att möta, detta är hans berättelse.

David Lega - När armarna inte räcker till
  


Kommentarer
Postat av: Anita

Jag brukar sluka såna böcker, men honom har jag missat! Å andra sidan så har jag hur många olästa böcker som helst på min kammare.

2009-02-16 @ 07:23:39
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0