Det var krångligt

I dag var bloggen lite tjurig man fick trycka på uppdatera knappen flera gånger för att komma vidare i inloggningen.
I dag har jag en sån där underbar 13-timmars arbetsdag.
Först i barngrupp mellan kl 07.55 och 17.10 sedan kvällsmöte mellan kl 17.30 och 21.00.
Det är häääärligt att jobba 100 % igen, snacka om mjukstart....hehehe.
I går på väg från bilen så halkade jag och satte mig på mitt onda knä, först kändes det nästan lite bättre i knät när det knäppte till men i går kväll så hade jag den där välbekanta värken igen och lika idag.
Jag blir så sur....det är väl typiskt??
Jag tycker om att jobba mina 100%, man är med och vet vad som händer på jobbet. Jag är ju lite av en kontrollfreak så det passar mig.
Nu ska jag koka min gröt och pinna iväg till arbetet.
Jonny är sjuk idag med, han hade visst feber igårkväll.
Här får vi aldrig vara friska tillsammans.
Vi ses ikväll då en snabbis innan jag dör i sängen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du jobbar länge idag!

2009-02-11 @ 20:18:43
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: JaanaBanana

Det är ju helt underbart med dagar då det är kvällsmöten!!! :)

2009-02-11 @ 20:43:08
URL: http://jaanaohranen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0