Gäster

Jag bjöd hit två kompisar i morgon på typ förfest innan vi går till Flustret.
Var det en bra idé då?
Näää!
Det ser verkligen förjävligt ut här hemma.
Hur kan jag vara så dum att jag föreslår att vi ska sitta hemma hos mig??
Jag tänkte i mitt dumma huvud att jag skulle orka städa i kväll, men nu efter lite middag och en stunds bloggande så vill min kropp bara lägga sig ner och inte vakna förrän i morgonbitti.
Vilken tur att jag känner tjejerna så väl, de kommer kanske inte att bry sig, MEN ÄNDÅ!!!
Nu ska jag bara på´t igen.
Jag orkar nog en liten stund till.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha! Du e rolig du! Meeen, dom vet ju att ni håller på att renovera - inte spelar det någon roll bara man hittar vindunken! ;o)

2009-02-19 @ 19:18:22
Postat av: JaanaBanana

2009-02-19 @ 20:09:32
Postat av: JaanaBanana

Ha,ha! :)

2009-02-19 @ 20:10:21
URL: http://jaanaohranen.blogg.se/
Postat av: Linda

Bilder vill jag ha sen :-)

2009-02-19 @ 20:26:25
URL: http://www.livetmedilona.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0