Loppisfynd

I dag köpte vi ett sladdlöst strykjärn för 100 kr.
Högtalare till min mobil, orginal Sony Ericson för 100 kr, ordinarie pris 390 kr.
Jag köpte ett vinglas för 20 kr och ett Singstar-spel för 50 kr, ordinarie pris 319 kr.
Nu ska vi sjunga Singstar Disney.
Alla de kända låtarna.
Hahahaha..

101 Dalmatiner - Cruella de Vil
Aladdin - En helt ny värld
Skönheten och odjuret - Skönheten och odjuret
Askungen - Bibbidi-Bobbidi-Boo
Askungen - Mössens arbetssång
Lady och Lufsen - Han är fräck
Peter Pan - Följa John
Peter Pan - Flyg iväg
Törnrosa - Jag undrar
Törnrosa - En gång i en dröm
Tarzan - Människa
Aristocats - Alla snubbar vill ju vara katt
Djungelboken - Var nöjd med allt livet ger
Djungelboken - Jag vill ju va som du
Lejonkungen - Snart är det jag som är kung
Lejonkungen - En värld full av liv
Den lilla sjöjungfrun - Havet är djupt
Den lilla sjöjungfrun - Ta en kyss
Toy Story - Jag är din bäste vän
Nalle Puh - Hej, Nalle Puh

Kommentarer
Postat av: JaanaBanana

Kul med fynd! :)

2009-02-22 @ 17:29:32
URL: http://jaanaohranen.blogg.se/
Postat av: Linda

Vilken loppis brukar du gå till?

2009-02-22 @ 19:54:27
URL: http://www.livetmedilona.blogspot.com
Postat av: Maggan

Linda: Fyrispark ute vid MAXI.

2009-02-22 @ 19:58:41
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Vad kul med Disney singstar! Det vill jag oxå ha! :o)

2009-02-22 @ 21:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0