Måndagmorgon

Det är inget skojsigt ord tycker jag.
Jag gillar mer Fredageftermiddag.
Fast jag vet ju att det bara säger swosch så är vi där.
I dag slutar jag tidigt men resten av veckan så stänger jag både tisdag onsdag och fredag.
Nä, just ja, inte onsdag, då ska jag till Akademiska och röntga min vänsterfot.
I dag kommer målarna igen och ska börja slipa i Luddes rum.
Undrar när de tänker börja med köket? jag kommer inte ihåg om vi skulle få ommålat där med eller om det "bara" var nya köksluckor.
Det visar sig väl, i morgon kanske jag hinner träffa målarna innan jag sticker på jobbet.
Hoppas att Calle kommer ihåg att det ska vara gubbar här idag så att han inte får en chock när han kliver upp, det är ju sportlov här den här veckan.
Ludde sover hos en kompis han, ville inte vara hemma i röran och vem vill det då?
Jag vill också sova hos en kompis tills allt är klart.
Nu önskar jag er alla en så skön måndag som möjligt, så ses vi vid horisonten.

Kommentarer
Postat av: Anita

En bra dag till dej Syster Yster!<3 <3 <3

2009-02-16 @ 07:25:05
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0