Minnen

I dag har jag rest i tiden.
Med hjälp av gamla skivor så har jag lyssnat mig tillbaks minst 25 år.
Först i morse var det  Deep Purple.
Eva Dahlgren lyssnade jag mycket på när jag var 15-16 år.
Nu lyssnar jag på The Alan Parson Project- I Robot.
Jag blir både lycklig och sorgsen.
Det finns så många minnen i min musik.
Min bror har funnits hos mig hela dagen.
Vi har lyssnat tillsammans.
Det var Lasse som lärde mig allt det jag kan om musik.
Det var han som köpte min första skiva när jag var 8 år.
Slade - In flame.



Kommentarer
Postat av: Anita

Jag kommer ihåg en sista april - det var FF och jag hade fest eftersom jag fyllde år. Då lyssnade vi på Slade in Flame hela kvällen - starka minnen har jag med den skivan. Känner mig tonåring igen!;o)

2009-02-04 @ 16:08:40
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Marina

Snacka om ungdomsgårdsnostalgi...32:an, Dragonen, Oden, Runan....

2009-02-04 @ 19:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0