Storhandla, Homestyling och Tv.

Jag ska åka och handla till sonen nu.
Han har bett mamma om hjälp att handla smart, så att pengarna ska räcka hela månaden ut.
Det ska bli riktigt roligt tycker jag.
Att handla åt endast en person har jag knappt gjort i hela mitt liv.
Nu är det en kille här och river bort mattan runt golvbrunnarna i båda toaletterna nere.
Det STINKER ur golvbrunnarna....Blääää!!
På onsdag ska de börja tapetsera i två av sovrummen.
Det är roligt att få omgjort men det är jobbigt att flytta runt möbler hela tiden, precis när vi fått iordning efter att de slipat parketten i vardagsrummet.
I kväll ska jag kolla på tv.
Kl 20.00 är det Sjön Suger med Ulvesson och Jähkel
Kl 21.00 är det Advokaterna och 21.55 är det RAW-Comedy Club.
Nu ska jag hålla min sjuka man sällskap.
Han är VÄLDIGT sjuk     ;0)


Kommentarer
Postat av: Barbro Binda

Å kära nån! Är Jonny så dålig att ni var tvungna att riva toaletterna! Och LUKTEN!!! Hälsa honom att han får ta in på hotell nästa gång han blir sjuk. ;-)

2009-02-09 @ 17:07:41
URL: http://barbrobinda.blogspot.com
Postat av: JaanaBanana

Kul med renovering, även om det är jobbigt under tiden... Hoppas din man KRYAR på sig... :)

2009-02-09 @ 18:41:22
URL: http://jaanaohranen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja sjuka karlar är ingen hit! ;O)

2009-02-09 @ 19:17:21
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Marina

Hålla handen.....;o)

2009-02-09 @ 19:33:40
Postat av: Marina

Hålla handen.....;o)

2009-02-09 @ 19:35:16
Postat av: Marina

Hålla handen...;o)

2009-02-09 @ 19:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0