Sunday= Funday

Näää, idag är det varken soldag eller kuldag.
Det är grått och trist, jag har dundrande huvudvärk och jag vill inte.'
Vi ska ju åka på loppis idag, det kan jag inte med den här skallen.
Jag gör Tjälaknul till middag men jag hällde ut hälften av lagen på golvet
och dessutom så krympte köttet till ett litet russin.
Vad är det med kött nu för tiden?? Sprängfyller de köttet med vatten ?
Man köper en rostbiff och får ett litet russin när man har tillagat den.
Nu måste jag ta en TREO och gå till sängs igen.
BANG! BANG! BANG!


Kommentarer
Postat av: Mia

Tack för igår och för den fina huvudvärken. Det blir kul att sitta i kyrkan med det här huvudet.

2009-02-08 @ 09:37:26
Postat av: Anita

Har oxå ont i huvudet idag - förkyld som faan!

2009-02-08 @ 14:05:05
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0