Surfa & Rynkor

Det är skönt att surfa runt lite innan man somnar.
Bara man inte surfar bort sig i tid och rum, då kan det bli sent.
Swosch!, säger det så har det gått ett par timmar.
Jag kollar lite egna kommentarer, kollar in kompisars bloggar.
Kikar in på Fäzzbook.
Läser Aftonbladet.
Känner redan att jag börjar bli trött.
Jag är en riktig trötter på kvällarna jagl, det är både på gott oh ont.
Det blir ju inte så mycket gjort här hemma när jag är trött, men å andra sidan
så får jag ju min skönhetssömn som jag så väl behöver.
Jag upptäckte en ny rynka under ögat i hisspegeln i dag.
Huuuuga!
Me not like!
God Natt.......fort!

Kommentarer
Postat av: Anita

Jag skulle vara glad om jag BARA hade rynkor under ögonen! ;o)

2009-02-04 @ 23:34:00
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0