Ta tag i saker igen

Efter all skit (Hahahahah) som har varit de senaste dagarna så känns det skönt med lite energi igen.
I dag ska här handlas list till mitt tyg och betongkrokar.
Nu ska det bli klart i vardagsrummet (då kommer bilderna).
I kväll har jag tvättstugan och jag ska nog få plats med en promenad också.
Nu ska jag upp i sängen och riva ur äckellakanen.
Ut med det sjuka in med det friska.
Ingen annan i familjen verkar ha blivit smittad i alla fall......peppar, peppar!!
Till middag blir det kycklingfilé med mangoraja i pitabröd.
Det är så häääääärligt att vara frisk!!!

Kommentarer
Postat av: Anita

Heja Maggan!:o)

2009-02-04 @ 16:05:05
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Marina

Out with the bad - in with the goood...;o)

2009-02-04 @ 19:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0