Tonåringar överallt.

Ludde har en kompis på middag och jag har ingen lust att vara trevlig och social just nu.
Jag hade räknat med en skön middag bara vi i familjen men som vanligt är det fullt med ungar här.
Just idag orkade jag inte.
Nu ligger jag här uppe medan resten käkar, jag smyger ner sen och tar mig något till livs.
Vissa dagar är det bara för mycket med alla tonåringar överallt.
Vissa dagar vill jag bara vara för mig själv och inte träffa en enda långhårig, finnig sak i målbrottet.
I gårkväll när jag skulle sova så hördes det tjejfnitter från Calles rum "halva natten".
SUCK! säger jag bara.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med dej helt å fullt! Nu förtiden vet man ju aldrig vem man möter när man vinglar upp i bara trosor och en ful sovtröja och ska "nattkissa"!:o%

2009-02-05 @ 18:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0