Vackra ord

Ni kommer ihåg att jag skrev om min "hemläxa" tidigare?
Jag skulle skriva tre positiva saker om mina närmsta kollegor.
Nu har vi bytt brev med varandra och man kan ju bli lycklig för mindre alltså.
Mina kära arbetskamrater skrev så fina saker om mig, jag kommer att spara deras ord för alltid.
Så här borde alla göra, det värmer kan jag intyga.
Detta var vad de skrev till mig:
♥Du sprider glädje och gör så att jag har roligt på jobbet. Du får mig att må bra
♥Du betyder väldigt mycket för barnen, du ser dem och du är tydlig-du är någon att lita på och luta sig mot.
♥Du har så många bra idéer och fina tankar! Du är orädd och vågar prova. Jag har lärt mig mycket av dig!
♥Du har en generös famn och ett stort hjärta.
♥Du är en partypingla som ordnar roliga fester.
♥Du är duktig med barnen.
♥Mån om att se något bra hs alla.
♥Bra på att skapa en kärleksfull atmosfär för barnen.
♥Är en person som ställer upp.
♥Du har en extra förmåga att få med dig barnen i arbetet.
♥Det märks att du trivs med ditt arbete och du är glad och hjälpsam.
♥Det är jättekul att arbeta med dig.
♥Du är kreativ.
♥Du är omtänksam.
♥Du är duktig på att organisera.
♥Bjuder på sig själv.
♥Utstrålar trygghet samt trygg i sig själv.
♥Viljestark på ett positivt sätt.

Kommentarer
Postat av: cinis

Va härligt att få så fina ord..men jag är inte förvånad, det är min vän Maggan det. PUSS

2009-02-01 @ 22:25:17
Postat av: Barbro Binda

Så fint! Men skulle mina arbetskamrater skriva lappar till mig skulle det stå: sur och vresig, arga ögon, stor i käften, styr och ställer, inte samarbetsvillig, egoistisk. Så jag är glad att vi inte har såna påhitt där jag jobbar! :-D

2009-02-01 @ 22:26:54
URL: http://barbrobinda.blogspot.com
Postat av: Anita

Bra för dej! :O)

2009-02-01 @ 23:33:59
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: JaanaBanana

Va fint! Det ska jag ta med mig till jobbet... :)

2009-02-02 @ 07:52:09
URL: http://jaanaohranen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0