"Ballen" e så fin så fin

Nu har jag och Jonny städat balkongen.
Så nu kan man gå därute igen.
Calle och Ludde gick med panten, mot att de får den förståss.
Hela julens skörd, säkert minst 200 spänn.
Jonny har vikt tvätten medan jag skurade därute.
TEAMWORK!
Nu ligger jag och funderar på vilken mat jag ska laga.
Jag tror det får bli tacos, lätt och gott.
Häärliga söndag.
I morgon öppnar jag.
Vara på jobbet kl 07.00.....huuuga!, det var längesen.
Men det är i morgon det, just nu ligger jag och bloggar
och lyssnar på Level 42.
Mår ganska bra faktiskt.
Ja, jag mår t om himmla bra, ta-mig-faan nästan lycklig....hahahaha.
 Smile Roll Bounce 
P.S Jag hade en gång en kompis som heter Ingemar, jag tänker på honom
när jag lyssnar på Level 42.


Kommentarer
Postat av: Tomtan

Vilken härlig känsla!!!

2009-01-11 @ 15:13:05
URL: http://www.metrobloggen.se/tomtan
Postat av: Anita

Lycka är bra att känna - det var länge sedan..får skärpa mig och känna efter oftare. ;O)

2009-01-11 @ 16:04:23
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0