Bonk!!!


Det känns som om någon har slagit mig i huvudet med en gummiklubba
Huvudvärken är borta men jag känner mig helt slut.
Jonny har sprungit upp och ner i tvättstugan ikväll medan
jag har legat och sovit i soffan.
Nu har jag lyckats masa mig upp i sovrummet men jag är
allt annat än pigg fastän jag inte har gjort något på hela kvällen.
I morgon ska man upp tidigt och gratta födelsedagsbarnet.
Callle 18 år!!
Hoppas att jag känner mig piggare då.
Grannarna håller på att kasta nån jävla studsboll här brevid, ibland
önskar jag att jag bodde i en stuga mitt iskogen istället för
i ett höghus i Uppsala.



Kommentarer
Postat av: Anita

Ja, flytta ut i skogen! det blir kul - kan du ha höns och hästar! ;O)

2009-01-08 @ 22:35:10
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0