Det bubblar

I min magen alltså.
Den har fört ett jäkla liv hela natten.
Jag trodde att det var godiset som jag åt i gårkväll.
Men nu efter kaffet så känner jag att det är något annat än godiset.
Blubb blubb blubb.....
Bubbel bubbel bubbel.....
Detta känns oroväckande, jag har verkligen INTE tid att bli magsjuk nu.
I kväll har Calle sin 18-års fest och kusinen Emil kommer med tåget kl 16.20.
Det ska handlas samt att jag har tvättstugan.
Nu försöker jag ta något lugnande för magen och lägga mig igen, jag börjar inte förrän kl 09.30.
Blubb blubb bubbel bubbel........

Kommentarer
Postat av: Anita

Min mage har bubblat på i flera dagar utan att det blev några andra symtom, men nu är den OK! Hoppas att det inte blir så farligt!

2009-01-23 @ 07:45:00
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0