En ny dag

Jag orkar inte ens tänka på allt som skall göras idag.
Börja plocka ur vardagsrummet......Huuuuga!
Undrar hur det ser ut nere i lokalen jag........hemska tanke.
Ta reda på all den rena tvätten.......Pust å stön!
Göra käk till hela ligan....ojojoj!

Nä, nu ska jag inte tänka mer.
Först och främst så måste jag bli av med min dunkande huvudvärk, annars
kan jag inte göra någonting av allt jag måsta.
Jag ska i alla fall avsluta kvällen med en trevlig fest hos grannarna
och sedan gå på KROM, DET ska bli jättetrevligt.
Trevlig lördag önskar jag er alla.

Kommentarer
Postat av: Madde

Hade ungdomarna kul då? Har dom skött sig?

2009-01-24 @ 10:09:12
URL: http://nikkinin.blogg.se/
Postat av: Maggan

Till Madde: ja, ungdomarna verkade ha skoj. Calle var lite stressad dock. Det är jobbigt att ha fest och kolla så att alla sköter sig, du kommer väl själv ihåg vad det svinades när man var 16-18 år.

2009-01-24 @ 10:48:18
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0