FörfestCrascher

De e ja de....hehe.
Efter min after work så gick jag hem till sonen som bor nere på stan.
Han skulle dra ner på BJ,och hade förfest.
Jag tiggde ett par öl och väntade på gubben som kom från middagen ute i Sävja.
Kl 00.00 var jag hemma.
Nu har vi surrat lite och jag käkade lite.
Nu ska jag sova lite.
I morgonbitti dyker syrran upp och tigger frukost.
Hon kommer från Örebro och har skjutsat sin gubbe till Arlanda.
På väg till Västerås så dyker hon förbi här på ett par ägg och en kopp kaffe.
Nu är det lördag och det enda jag har att göra i helgen är att städa, handla och tvätta bilen.
God Natt!!

Kommentarer
Postat av: Nina

Med riskt för att verka präktig men jag tror inte det finns någon 20 åring som skulle tycka det va så hottigt att deras halv fulla morsa kom på deras förfest och tiggde bärs!

Puss ditt pucko :o)

2009-01-17 @ 10:05:32
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Jaana

Hoppas ni hade en trevlig kväll på after work!

2009-01-17 @ 10:21:24
URL: http://jaanaohranen.blogg.se/
Postat av: Maggan

Ja Nina, det var alldeles för präktigt ;)

2009-01-17 @ 10:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0