Hårresande!!

Vad ska jag göra med håret?
Jag vill inte vara kortklippt längre, utan spara ut det en liten bit.
Alla säger att jag är MYYYYYYCKET finare med kort hår, men
jag känner mig som Tant Maggan.
Jag vill spara, men nu är jag i det stadiet när jag bara ser
 för TÄÄÄÄSKIG ut.
Dessutom så måste jag sluta att tona håret svart eftersom min utväxt syns på en gång.
Sonen frågade här om dagen om jag började bli tunnhårig, men
det är ju bara min ljusa utväxt som syns nere i skallen.(dagens I-landsproblem).
Kort? Långt? Kort? Långt?
Ljus? Mörk? Ljus? Mörk?
That´s the question!





Kommentarer
Postat av: Anita

Välj något som du känner dig bekväm i! :O)

2009-01-13 @ 08:47:53
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Barbro Binda

Stikkemössa je lösninga! Dra ne n över öga så du slipp si elänne!

2009-01-13 @ 10:15:12
URL: http://barbrobinda.blogspot.com
Postat av: Cinis

Långt mörkblont med slingor he he precis som jag..Du Maggan passar ju i alla frisyrer fast jag gillar dej i svart, kanske för att jag inte själv rörs/ Fegisen!!

2009-01-13 @ 14:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0