Helt slut

Efter storhandlig, middagsfixning samt upp och ner i tvättstugan så
känner jag mig lite överkörd.
Jag är trött.
Nu har jag tagit reda på disken och bäddat åt kusin Emil i Calles rum.
Jag har varit ner i lokalen och kollat läget och ungdomarna verkar sköta sig bra.
Det hänger fortfarande lite tvätt i torkskåpet så jag måste ner en sista gång och snart
är det dags att checka ungdomarnna igen.
I morgon ska vi börja riva ut alla sakerna i vardagsrummet....usch!, det är inget
jag längtar efter precis.
Men det är i morgon det.
Jag ska också meddela att min magen mår mycket bättre nu så allt är inte bara dåligt.
Jag har kollat lite på Let´s Dance men jag tycker att alla dansar som om de har två
vänsterfötter, åtminstonde nästan alla.
Guuud, nu somnar jag nästan.
Zzzzz!!!

Kommentarer
Postat av: titti

krya på dig.

2009-01-23 @ 22:37:10
Postat av: Anita

Två vänsterfötter.....hahahahaha....det vore nåt att ha! :O)

2009-01-24 @ 02:02:54
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Jaana

Hoppas du hinner vila lite i helgen också!

2009-01-24 @ 09:15:37
URL: http://jaanaohranen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0