Hemma i mitt lilla hem...

Det tog lite tid att ta sig hem idag.
Det var mycket trafik och när vi stannade i Tönnebro
för att käka så kom vi samtidigt som tre Y-bussar.
Det tog en timme att stanna och äta lite.
När vi sedan kom in till Uppsala och skulle släppa av
Knut så missade Jonny avfarten så vi fick åka till
Knivsta och vända.  Dahh!
 Crazy 
Nu har jag precis duschat och ligger i min egna sköna säng
och bloggar, kan det bli bättre??
Borta bra men hemma bäst, så är det bara.
I morgon ska jag jobba, det känns också bra.
Sedan ska vi käka trettondagsmiddag tillsammans, knut kommer hem.
Trerättersmiddag med lite gott vin, Myyyysigt!
Tack igen syster yster för att ert hem alltid står öppet för oss.
 Greatest Sister Ever 


Kommentarer
Postat av: Anita

Vassego! Bra att ni kom hem helskinnade! :O)

2009-01-04 @ 21:13:09
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Maria

Min son far från (Ås) Östersund hem? till Uppsala imåra måndag. Snyft! Har varit mysigt att ha honom hemma i två veckor, över jul o nyår. Men det verkar inte helt fel att leva nationsliv i Uppsala heller iofs :)

2009-01-05 @ 01:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0