Hur jävla ofta ska man behöva blogga egentligen?

För att komma med på topplistan behövs det tydligen fler än 5-7 inlägg per dag.
Innan de gjorde omflyttningen av bloggarna så var jag på topplistan då och då i allafall.
Nuförtiden syns man aldrig till....trist! Eller?
Näää, egentligen spelar det väl ingen roll, detta är ju ingen bloggtävling heller.
Undrar varför jag bloggar egentligen? Är det en egogrej?
Varför vill jag att gud och alla människor skall läsa om mitt alldeles vanliga Svenssonliv?
Jag  har alltid, i hela mitt liv skrivit.
Förr var det i dagböcker av olika slag som absolut INGEN fick läsa.
Helt plötsligt skriver jag öppet för alla på en blogg....strange!
Jag undrar ofta vilka ni är som är här inne och tjyvläser?
Det är 1-5 st som ibland skriver en kommentar, men jag vet att ni är fler än 40
stycken per dag som är här inne och läser......tjyvläser   ;0)

Kommentarer
Postat av: Marina tror...

..att vad gäller topplistan så tror jag att bloggandet har blivit megastort för alla och envar så konkurrensen har nog hårdnat...

Vad gäller tjyvläsandet så kommenterar man ju inte allt..;) men jag bidrar så gärna till statistiken - både som tjyvläsare och kommenterare..kram

2009-01-07 @ 21:48:24
Postat av: Anita

Ny sida! Snyggt! :o)

2009-01-07 @ 21:51:42
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Anita

Nytt igen - svårt att bestämma dig va! ;O)

2009-01-07 @ 22:13:58
Postat av: Marina till Anita&Maggan

Ni har båda två nya snygga sidor - Impad!

2009-01-07 @ 22:15:16
Postat av: Cinis

Jag tjuvläser och kommenterar..puuuusss Snygg sida

2009-01-07 @ 22:34:57
Postat av: Nina

Du kan va! :o)

2009-01-07 @ 23:26:40
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Maria

Sluta för f-n inte bloggandet!!

Jag tjuvkikar nästan varje dag o tycker oftast!? att det är roande. Snart har jag lärt mej att blogga själv:)

2009-01-10 @ 00:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0