I dag har jag...

...bloggat
...surfat.
...druckit kaffe.
...plockat i diskmaskinen.
...käkat ägg.
...kollat på film( nästan en hel, den är 3 timmar lång)
...dammsugit slarvigt i kök och vardagsrum.
...lagat en hänt-i-veckan-gryta.
...skällt på Ludde att han har så SKITIGT på sitt rum.
...ringt och väckt Calle & Knutte(fast det var inte meningen, trodde de var vaken kl 14.10)
....bloggat igen.
Snacka om laaaaat lördag dude!
Det är skönt att vara lat, men jag har en elak liten kärring som sitter
på min axel och skäller på mig för att jag inte städar.
Vad ska jag göra åt henne då?
Jag försöker med öronproppar men hon säger hela tiden:
- kolla vilka skitiga toaletter!
-Usch! Vilket skräpigt golv.
-Du borde gå ut och gå nu!
-Ska all den där panten verkligen ligga på balkongen?
- Vik tvätten!
Jävla kärring!!



Kommentarer
Postat av: Anita

Hahahaha! Jag har oxå en som talar om för mig vad jag borde och inte borde - en "riktig" Kärring de med! ;O)

2009-01-10 @ 16:01:49
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Marina

Jag har..

-gått ut med hunden

-varit på loppis

-fikat hos syrran

-gått ut med hunden

-bakat moccarutor

-diskat

-lagat middag (lasagne)

-gått ut med hunden

-..........?

2009-01-10 @ 18:41:54
Postat av: Nina

Vem faan är den där sur kärringen igentligen. jag har en oxå och jag bara undrar who?

2009-01-11 @ 10:55:33
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0