Jo men visst, no äre så no...

Hantverkar´n kom 15 minuter innan jag skulle åka till
sjukgymnastiken så det fick bli en "snabbis" ;0)
Ja, alltså, han fick springa runt och snabbt kolla om det fanns fukt.
Å det fanns det, båda badrummen nere hade förhöjda värden.
Jag fick skynda mig till träningen.
Hämtade sedan både Calle och Jonny innan jag åkte hem och stekte pytt.
Jag och Jonny åt FELIX nya laxpytt, men den va inge go´.
Den smakade för mycket fisk, om ni förstår vad jag menar?
Ja, ja! Mätt blev jag iallafall å det var väl hela meningen med middagen.
Blä! var det här, och dyrt.




Kommentarer
Postat av: Nina

Jaa jag vet! Den är skit äcklig bläää

2009-01-19 @ 17:48:45
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Cinis

Jag provade oxå, vilken besvikelse kunde inte ens äta klart å massor med kryddor hjälpte inte! På torsdag blir det din kräftsoppa mmm

2009-01-19 @ 19:38:27
Postat av: Anonym

Har jag inte provat.....och tänker inte göra det heller!

2009-01-19 @ 20:43:24
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0