Middag och tvättstugan

Allt har gått i ett sen jag slutade kl 12.15.
Först handla på Gränby, kylskåpet gapade tooooomt!.
Sedan hem med 17 kassar.
Tvättstuigan kl 14.00.
Jag och Jonny har sprungit upp och ner i tvättstuigan
hela eftermiddagen samtidigt som jag har försökt att
fixa Trettondagsmiddag.
SAMTIDIGT som vi druckit vin ;0)
Knut är på väg och snart ska jag köra ut tonåringarna
i Luddes rum.
Dagens middag blir:
Förrätt
Kräft/laxröra på toast.
Varmrätt
Tre kötträtter med Hasselbackspotatis
Bearnaisesås och avocadosallad.
Trekötträtter bestående av:
Pepparbiff, Roullad med lufttorkad skinka och vitlöksost
och ett hett chilli/kycklingspett.
Efterrätt
Varma päron med After Eight och grädde.

Jag passar på att blogga nu när gubben är i tvättstugan....Hahaha.
Vi "ses" säkert senare i kvä'll när ungdomarna dragit iväg på sitt.
Trevlig Trettondagafton önskar jag alla som läser.



Kommentarer
Postat av: Anita

Trevlig middag och puss för senast!:O)

2009-01-05 @ 20:35:35
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0