Nä, här blir inga barn gjorda.

Här ligger jag och kan inget annat men nu är det slut på det.
Jag måste handla vare sig jag har "chokladsås" eller inte.
Har man ett party att fixa så har man.
Gubben min är inte till någon vidare hjälp heller.
Han är, om möjligt, ännu sämre än jag.
Nu har jag tryckt i mig IMODIUM, så nu ska här bli åka av.
Jag undrar hur jag ska orka med den här dagen jag??
Varför får jag aldrig vara sjuk?
Jag lyckas alltid bli sjuk när det är som minst passande, om det nu någonsin passar att bli sjuk.
Tvättstugetid kl 17.30 också......suck!!!
Jag kan inte skippa den, vi har snart inga rena kläder här hemma.
Visst e re lite synd om mig nu? Visst visst?

Kommentarer
Postat av: Anita

Tycker synd om dej det gör jag! Puss! :O)

2009-01-23 @ 14:35:16
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Jag skulle nog säga att det är MYCKET synd om dig...!

Hoppas det går bra för dig iaf...

2009-01-23 @ 14:56:28
Postat av: Nina

Jaa då det är så synd såå...

2009-01-23 @ 16:47:24
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Cinis

Jag tycker synd....jag städade å tvättade å går så nu är det mysigt med tända ljus. ont i rycken,, bonnmora som man är i helgen..med hälsningar från Fjöse

2009-01-23 @ 17:59:27
Postat av: Anette

Så då kommer ni inte i mrogon :-(

2009-01-23 @ 20:35:56
Postat av: Anita igen!

Har du inte gjort barn än......? ;O)

2009-01-23 @ 21:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0