Nu e re bestämt...

...på riktigt.
Nu har Knut flyttat för gott.
Till våren så flyttar han från sin andrahandslägenhet
till en trea som han ska dela med en kompis.
Det betyder alltså att Knut har flyttat hemifrån nu.
Det betyder att alla ska byta rum här hemma.
Ludde tar Knuts rum.
Vi slår ut väggen i mellan Luddes rum och datarummet och tar
tillbaks vårt stora sovrum.
Calle får hela övervåningen, ett sovrum och ett rum där han kan softa med polarna.
Suck! Varför blir det alltid så stor apparat av allting här hemma jämt.
Vi säljer baren och hämtar upp våra gamla vardagsrumsmöbler
från källaren, som vi sedan lackar röda.
Hahaha....jag hinner nog ändra mig 100 ggr om innan det här är klart.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadå...villka då " - gamla vardagsrumsmöbler som jag lackar röda"????

2009-01-11 @ 21:59:39
Postat av: Maggan

Två vitrinskåp och en hylla som vi hade runt tv:n i Torvalla. Björkfärgade.

2009-01-11 @ 22:18:17
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Marina

Om/när Sebbe flyttar så tar Alex hans rum - Alex rum blir data/sy-rum och datarummet blir en sån där "vandrande garderob"...till mig..;o)

2009-01-11 @ 22:33:40
Postat av: Anette

Slå ut väggen får man det...?

fick en liten tår i ögat när jag läste inlägget..kommer ihåg hur jag satt i trappan och grät när Jakob flyttade..ibland är navelsträngen extra seg:-)

Kram

2009-01-12 @ 08:31:53
Postat av: Maggan

Till Anette: Ja, det är vi som har byggt väggen utan lov ;0)

2009-01-12 @ 12:09:48
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0