Nu vet jag precis vad jag ska göra i helgen.

På måndag kommer de för att slipa och lacka parketten i vardagsrummet.
ALLT ska bort.
Hela vardagsrummet ska tömmas till måndagmorgon.
På fredag har Calle sin 18-årsfest och på lördag är det fest och KROM.
Snacka om att jag INTE vill ha "tömma- vardagsrummet" som en bakisaktivitet
på söndag, men jag har väl inget val antar jag.
Jag får se det från den ljusa sidan, det blir iallafall städat och fint.
Men VAR ska vi ställa alla vardagsrumsmöblerna under tre dagar???
Var var var?? Va va va??




Kommentarer
Postat av: Anonym

Artonåringarna kan väl "blåsa ur" lägenheten på fredag. Skulle dom inte ha fest sa du?

2009-01-21 @ 20:32:44
Postat av: Anonym

Jahaja! Då vet du vad du gör i helgen då! :O)

2009-01-21 @ 20:33:30
Postat av: Barbro Binda

Det var bara jag där ovanför...

2009-01-21 @ 20:33:49
URL: http://barbrobinda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0