Sitter här och väntar...

...på att lacken skall torka.
Det luktar starkt i hela lägenheten, snart
börjar jag väl att se dubbelt.
Man blir lite yr i mössan av den här lacken.

I morgon ska jag jobba hela dagen, så då slipper jag sitta
mitt i eländet.
Jaha, vad mer då?
Inget.
Inget på tv.
Inget att göra.
Har precis kollat på svt:s hemsida, Carola 25 år som artist.
Jag tror jag går tillbaks dit och ser om jag hittar någon annan bra repris.
Kl 17 har lacken torkat så att jag kan gå upp och lägga mig och kolla på tv.
Detta kommer att bli en lååååång kväll.


Kommentarer
Postat av: Anita

Jag blir yr bara av se på den bild du lagt in! :O/

2009-01-26 @ 17:42:33
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0