Utmaning

Har blivit utmanad av Tomtan.

4 av Mina favoritprogram på TV

1. Brothers and Sisters
2. Vänner
3. 2½ men
4. C.S.I
4 saker jag gjorde igår 

1. Jobbade

2. Bloggade
3. Hade födelsedag för sonen
4. Sov i soffan
4 saker jag längtar till

1.Att de ska renovera min lägenhet

2.Att tjejerna från Östersund ska komma igen
3. Min Abbafest.
4. Halva mig!!!

4 Favoritrestauranger

1.En liten Röd

2.La Trattoria
3.Tzatziki
4.Saluhallen.

4 saker på min önskelista

1. Ny husvagn
2. Egen båt
3. Gå ner alla kg

4. Inge mer ont-i-knät.
4 personer som jag utmanar
Jamtlandspower

Ninast

Nikkinin

Linda


Kommentarer
Postat av: Anita

Har sett din utmaning! När blir ABBAfesten?;O)

2009-01-11 @ 01:12:36
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0