Foppatofflor

Det är tydligen så att man måste äga ett par Foppatofflor för att få bo på camping.
Jag har aldrig sett så många Foppatofflor på ett och samma ställe som på campingar.
Jag slängde med mina med bara för att de är sköna och för att de är enkla att ta på, men efter en halv dag på Öland så ville jag inte använda mina längre.
Det satt Foppatofflor på varenda människa på hela campingen.
Gubbar i 60-årsåldern sprang runt med rosa Foppatofflor!!
Nä, jag måste nog inhandla nåt annat sätta på fötterna.

Kommentarer
Postat av: Marina

Jag har lovat mig själv att aldrig äga ett par Foppatofflor....och jag håller stenhårt på det löftet..;o)

2009-07-13 @ 15:40:33
Postat av: Anita

Meeen...många hade ju fejkfoppa - dina är ju i alla fall äkta! :O)

2009-07-13 @ 23:42:55
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Nina

Jag har oranga foppisar på jobbet. Man ser ut som Kalle Anka i dom :o) me like orange!

2009-07-14 @ 17:54:22
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0