Första semesterdagen

Det regnar såklart.
Varför frångå traditionen?
Det brukar ju regna på vår första semesterdag.
Det var varmt och soligt när vi kom fram till Öland i går eftermiddag.
Det gick bra att köra och vagnen som vi hyr verkar fin.
Idag får vi tydligen sitta och kura i förtältet och vänta på solen.
Jag har glömt min nätadapter till datorn hemma så när batterierna är slut så är de slut.
Ludde har ju med sig Jonnys dator så jag får väl tigga till mig den då och då kanske.
Nu vankas det kaffe.
Här kommer några bilder ifrån lördagens grillfest.

Värden och mästerkocken, Magnus!!

Den söta värdinnan, Ann.

Gästerna Kent och  Eva.
 
Gästerna Erik och Anna.
 
Jag vann fem-kampen.Yeah!!

Å Jonny förlorade....kom sist...Jumboplatsen....Moahahaha!!!





Kommentarer
Postat av: Marina

Grattis!...(attans vad svart håret blev)..;o)

2009-07-06 @ 11:58:03
Postat av: Anita

Kul med grillfest!

2009-07-06 @ 12:20:33
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Nina

Määe dumma dej då kan du ju inte blogga.

Bra bild på Jonny föresten

2009-07-06 @ 23:45:48
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0