Fredag

När vi varit och handlat igår och fixat ny telefon till Ludde i Kalmar så åkte vi hem till campingen.
Vädret var lite bättre och humöret klev sakta men säkert uppåt.
Vi bestämde oss för att äta pizza på campingrestaurangen så till slut var vi 12 pers som dundrade in och bställde pizza, cola och öl.
Jag var trött igår så det blev en tidig kväll för morsan.
I dag tror jag att vi håller på att blåsa bort men solen har skinit så jag har legat på ett lakan utanför tältet hela dagen.
Snart ska vi grilla.
Jonny läser och läser.
Tja, det är som semester på nå vis.

Kommentarer
Postat av: Anita

Vi ska oxå grilla!;O)

2009-07-10 @ 16:08:41
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Heléne

Hej kära kollega!

Du verkar ha haft en skön första vecka, med omväxlande väder. Nu har jag gjort min sista dag. Det känns ganska skönt med fyra veckors semester framför sig. Ha det fortsatt bra. Kram kram

2009-07-10 @ 18:28:01
Postat av: Nina

Här regnar det nästan heeela tiden suck

2009-07-10 @ 23:30:16
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Victoria

FREDAG

Taggad för nya golfklubbor... Johan köpte "nya" begagnade igår... så jag va rinte sämre idag: köpte sprillans nya! Skulle spela på banan men den var STÄNGD pga regn!!! På tok för blött på banan... det du, det regnar inte bara där du är!

kram, ser fram emot att träffas igen!

2009-07-10 @ 23:32:51
URL: http://vickis-at.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0