Fullt hus.

Nu har syrrans killar kommit.
Det bidde båda två.
När de fick höra att Callekillen var hemma så valde Emil också att stanna här i Uppsala.
Jag försöker röja inför vår semesterresa på söndag, men det är inte helt enkelt med 5 ungdomar( Knut är också hemma) som dör ifrån sig grejer överallt.
Jonny sitter på stan och dricker öl med kompisar.
Jag har kollat på Sommar med Ernst.
Nu har jag plockat disk och röjt lite i vardagsrummet.
Hettan är olidlig!!!
Nu ska vi kolla på film.
I morgon kl 14.00 går jag på semster.

Kommentarer
Postat av: Eivor

Jag önskar dej en skön och avkopplande semester. Med bad, sol, regn och ljumma sommarkvällar. Njut av livet medan det finns. Många KRAMAR!!!!!!!

2009-07-03 @ 01:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0