Huvudvärk

Jag har druckit vatten hela dagen, ändå känns det som om jag har vätskebrist.
Huvudet dunkar och far.
Man är inte van vid den här hettan.
Det är jobbigt för barnen också.
Alla små som försöker leka och som bara blir trötta och griniga av det här vädret.
I dag skall jag försöka att börja packa i alla fall.
Jag ska ta fram min väska och börja att lägga ner en sak i taget.
(Jäklar! Nu har jag min packlista i husvagnen)
Men först ska jag käka.
I dag blir det Korv Stroganoff och ris.
Onsdagkväll.....semestern närmar sig med stormsteg.



Kommentarer
Postat av: Anita

Här packas det för fulla muggar - jag kommer naturligtvis att ta med för mycket kläder i vanlig ordning!

2009-07-01 @ 23:14:19
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Marina

Jag har druckit vitt vin "halva" dan..ändå känns det som om jag har vätskebrist....kooonstigt!

2009-07-01 @ 23:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0