Ny vecka

I dag är det mulet men varmt igen.
Var är solen??
Jag börjar att lessna på det hr nu.
Jag vill ju sola.
I dag skall jag börja läsa på min nya bok.
"White Line Fever"

Ännu en rockstjärnas memoarer.
Jag vet inte vad det är som lockar i dessa böcker.
Kanske deras självdestruktiva liv.
Man tror att de har allt men egentigen har de inget.

I em ska jag sminka upp mig och åka in till stan och träffa min (f.d) kollega Lena.
Vi skall ljuga i några timmar över en bit mat och några glas vin, det skall bli trevligt.
Jonny skjutsar och hämtar mig.
Under tiden åker han hem och leker med vår nya fetto tv.
Nu är kaffet klart och man kanske borde få sig något till livs.
Tjarå!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill oxå ha semester så jag kan läsa böcker och dricka vin! ;O)

2009-07-27 @ 12:54:16
Postat av: Anette

Finns de på pocket de där? Skulle gärna läsa både Nikki Six och Lemmy..

2009-07-28 @ 08:45:59
Postat av: Maggan svarar

Anita: Ja, de finns på pocket. Nikki six vet jag inte för den har jag lånat av Nils, men Marilyn Mansons bok och denna finns på pocket.

2009-07-28 @ 09:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0