Semester

Äntligen!!
Nu är det färdigjobbat för ett tag framöver.
Nu har vi hämtat grejer i husvagnen.
Handlat och fixat.
När vi kom hem så skulle jag och Jonny sätta oss i soffan med varsit glas och mysa.
Båda tvärslocknade....hehe.
Jag känner mig helt körd.
Snacka om att jag känner mig manglad och helt slut.
Dessutom så sa jag hej då till en kollega som byter arbetsplats efter semestern.
Hon och jag har arbetat nära varandra i snart 8 år.
Det var sorgligt att säga adjö idag.
Tårarna rann när jag gick ut genom förskolans grind.
I kväll ska jag bara slappa, ta ett glas vin och mysa.
Försöka känna och förstå att jag har fem veckors ledighet framför mig.
"Kom arbetslust och träng dig på.
Här skall du motstånd finna."




Kommentarer
Postat av: Nina

Grattis kompis! :o)

2009-07-03 @ 19:31:50
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Marina

Ha ha...jag börjar att jobba på måndag - och vad jag har hört så ska visst sommaren ta semester nästa vecka...;o/ Jag har min långsemester hela augusti..;o)

2009-07-03 @ 19:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0