Semestertankar

Jag har nu haft två veckors semester.
Swosch!!! sa det.
Men vi har gjort en massa hela tiden.
Öland, Skärgården, gäster på campingen ut med båten.
I morgon åker Fam Gudmundsson sen kommer det att bli tomt här på campingen.
Då kanske jag hinner läsa min nya bok ;)


Jag som brukar plöja böcker har inte hunnit med en enda.
I morgon ska det regna läste jag.
Då ska jag städa här och tvätta.
Allt hamnar på undantag när man har gäster hela tiden.
I kväll blev det tidigt i säng.
Man orkar inte att vara uppe hela halva nätterna hela tiden.
I morgon börjar min tredje semestervecka, jag skall verkligen försöka ta dagen som den kommer och inte tänka och planera så mycket.
Jag skall försöka att vara duktig.
Jag har ju trots allt semester.



Kommentarer
Postat av: Marina

Ha en fortsatt skön sådan och försök att bara fortsätta njuta - på alla sätt...! Jag ser fram emot vår "långsemester" som börjar när jag går av jobbet den 31 juli och som tar slut när jag går på igen den 31 aug...ska verkligen "bara vara"..;o)

2009-07-19 @ 23:42:32
Postat av: Anita

Nästa år ska jag planera bättre så att jag kan ta ut fler semesterveckor än två! :O/

2009-07-19 @ 23:44:26
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0