Släkt och vänner

Första söndagen på vår semester åkte vi till Öland.
Där mötte vi upp per och Anita och deras två söner Emil och Lars.
 
 
Dagen efter, alltså på måndagen, så dök Knut och kusinen Nils upp på öland som Gubbarna i lådan.
 
Eftersom detta var en väldigt regnig vecka så hade vi ofta förtältet fullt med härliga människor.

Efter en vecka på Öland så for vi hem till Uppsala och "vår" camping.
Per och Anita följde med och bodde i en egen liten stuga på campingen.
Ett dygn senare så dök Cina och lasse upp och bodde i vårt förtält.
 
Vi sex tog en båtluff i Stockholms skärgård.
Tisdagmorgon till sent Onsdagkväll.
När vi kom till campingen på onsdagen så hade min kära kollega "Ullen" och hennes syster "Gugge" flyttat in i en av campingstugorna.
På torsdagen så kom Fam Gudmundsson farande från Östersund och slog upp sitt tält brevid vår husvagn.
 
 
Senare samma torsdag så kom Jonnys bror med sambo, två barn och en svåger till campingen.
De hyrde ytterligare en av stugorna.

I lördags så kom Knut ut hit med två kompisar som vi bjöd på mat.
I går åkte Jonnys bror med familj hem och idag åkte Gudmundssons.
Nu är det bara jag och Jonny för första gången på 2 veckor.
Jag älskar att ha folk omkring mig och jag gillar verkligen när det är lite fart och fläkt men jag måste erkänna att det faktisk blev ganska lugnt och skönt nu.
Men känner jag mig själv rätt så kommer jag bjuda hit någon igen inom en snar framtid.
Det skall vara fullt ös!!




Kommentarer
Postat av: Anita

Det är ni som gör att denna Camping "bär sig", med alla gäster som dyker upp! ;O) Och kommer inte "Tjockisen nu i veckan??

2009-07-20 @ 18:45:04
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Nina

Grattis på namnsdagen snuttpluttan :o)

2009-07-20 @ 19:08:53
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0