Surprise!!

Snacka om min förvåning när jag och syrran satt i vårt förtält i går em.
Helt plötsligt svängde det upp en gammal SAAB framför tältet och ur klev Knut och Nils!!!
Vaaa!!?? skrek både jag och Anita.
Vi visste ingenting.
Skitungarna har planerat en tältsemester på Öland utan att tala om det för oss.
Guuud, vad roligt!!
Det blev en liten välkomstfest i vårt förtält men en massa ungdomar.
Skoj var det.
I dag har vi handlat lite i Färjestaden och sedan lega på Plajan.
Nu skiner solen men det är mörka moln som hopar sig.
Vi får se vad kvällen har att erbjuda för väder.
Jag har tagit en massa bilder men inte lagt in dem i datorn ännu, så bilder kommer en annan dag.
Jag har semester, guuud så skönt.
Hare gott å puss på rumpan!!.
Nu måste jag ut ur den här varma vagnen och sätta mig i solen med en cider, eller vad tycker ni??

Kommentarer
Postat av: Nina

Ta en cider från mej oxå :o)

2009-07-07 @ 19:12:19
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0