Svininfluensan

Läste i tidningen nyss att de håller några ungdomar från Sverige i karantän nere på Ajya Napa.
En av killarna har svininfluensan så ingen i gänget får åka hem.
Dit åker min Callekille på fredag!!
Det känns ju betryggande....NOOOT!!
Man får väl hoppas att det är tidningarna som gjort en höna av en fjäder och att man inte skickar dit folk om det vore så farligt.
Men det känns ju inte bra för en orolig morsa att läsa detta inte.
Ska jag skrämma upp Calle eller ska jag strunta i det??
Hur kan man gör för att undvika att bli smittad när man är där nere?
Ska jag skicka med honom handsprit??
Faan vad det blev jobbigt nu då.

Kommentarer
Postat av: Victoria

usch då.

men du; om man gör en höna av en fjäder borde det väl vara fågelinfluensan :)



kram V



PS1

dont worry, UD skulle sätta stopp om det var farligt!

PS2.

Lite handsprit kan väl aldrig va fel???

2009-07-04 @ 21:34:27
Postat av: Nina

Säg åt han att hålla sej ifrån alla som verkar förkylda

+ handsprit förståss. :o)

Linnéa och hennes kompis va jätte förkylda + mat förgiftade och dom fick åka hem efter en natt på sjukhuset. men det är kankse olika var man är

2009-07-05 @ 09:16:27
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0