Väderkoll

Det enda som är jobbigt med sommaren är att man ska ha kol på vädret hela tiden.
Nu kollar man varje dag på SMHI:s hemsida om regnet kommer på fredag när min semester börjar.
Tänk om det regnar hela veckan på Öland!!!
Tänk om det blir kallt när vi skall båtluffa i Stockholms skärgård!!
Åååå, vad frustrerande det är att tänka så hela tiden.
Vädret blir ju som det blir.
Inget man kan göra något åt , men ändå håller man på att ojja sig.
Tänk om...hit och Tänk om...dit.
Jag har bestämt mig att försöka ta dagen som den kommer.
Njuta av att ha semster och av att vara ledig.
Släppa alla tankar på vackert väder annars kommer jag att bli knäpp.


Kommentarer
Postat av: Marina

En kallfront ska visst krypa sakta söderut och ge oss här uppe bara +23 på lördag....hur ska DET gå?

2009-07-02 @ 00:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0