Yran, Torsdag!

Vi kom ner till Stortorget vid 20.30.
Då spelade Sahara Hotnight.

Efter att ha lyssnat en stund så gick vi ner på stråket och tog ett glas vin.
Kl 21.45 började Deportees att spela på Zig Zag scenen.

Straxt efter k 22så gick vi upp på Stortorget igen och lyssnade på Takida.


Det var smockfullt av glada människor.

Vi såg ett gäng bekanta ansikten.

Vi träffade Titti och Frida.(dålig bild)

Sedan började det att regna så vi gick ner och satte oss på krogstråket.
På Gyllene Prag spelade de 80-talsmusik.
Nisse och Chavve kom förbi.
Kul kul kul!!
Men hur kunde jag missa Tityo??
Jag fattar inte att syrran orkar.
Nu har hon gått på jobbet igen.
och ikväll är det party igen.
Å hej å hå!!

Kommentarer
Postat av: Anita

Åhhh, vad kul det var! Ikväll kör vi järnet igen! Tjoohoo - huvvaligen!! :O)

2009-07-31 @ 12:47:51
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Marina

Om en timma går jag på 4 veckors semester...Startar med en ölrunda på krogstråket..;o)

2009-07-31 @ 13:05:30
Postat av: Lena

Tll Marina:

Men, vad jag blir avunsjuk! Vill också ha 4 veckors semester, igen!

2009-07-31 @ 17:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0