Fredag igen då.

Ute är det grått och 8ºC men inget regn i alla fall.
Skönt för alla som skall åka på flak idag ( student).
Jonny är dunderförkyld och Calle har öronvärk.
Knut och Ludwig är i Östersund.
Själv skall jag arbeta 07.30 - 17.10.
Vi har inte bestämt om vi skall åka ut till husvagnen idag eller inte.
Vädret känns inte så lockande men vi har ju iofs mysigt ändå.
Vi får se i em hur Jonny mår.
Det är skönt med fredag, veckorna före semestern känns alltid lite tungrodda.
Jag har 4 arbetsveckor kvar......phu!
Fram till Midsommar brukar det gå bra men sedan blir det jobbigt.
Nu ska jag sätta lite fart på döfläsket mitt.
Vi hörs i kväll
Kram hela da´n!!

Kommentarer
Postat av: Anita

Trevlig Helg! :O)

2009-06-05 @ 15:46:15
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0