Migrän

I dag vaknade jag med blixtrande huvudvärk.
Migrän!!
Jag känner igen det sedan förr.
Mina bihålor började ju spöka häromdagen igen så det är väl därför som huvudvärken kommer som ett brev på posten.
Jag har inte tid att vara hemma idag.
Vi har sommarfest på jobbet för alla barn och föräldrar, dessutom så ska jag gå ut och äta med min enhet ikväll.
Å här ligger jag.
Sitter nu och väntar på att min treo skall smälta sedan ska jag försöka sjunka in i djup sömn igen.
Förhoppningsvis så går anfallet över och jag kan gå till jobbet efter lunch.
Förhoppningsvis!!


Kommentarer
Postat av: Nina

tycker synd om! Pöss på pannan...

2009-06-09 @ 09:14:10
Postat av: cinis

jag tycker oxå synd om dej.pyzzz

2009-06-09 @ 09:30:44
Postat av: Anita

Krya på dej! Kraaam!<3

2009-06-09 @ 10:29:04
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Lena

Hemskt med migrän! Hoppas det släpper, så du kan vara med i eftermiddag.

2009-06-09 @ 12:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0