På G

Nu är man igång igen.
Huvudet är ok.
Magen är ok.
Ingen feber.
Jag har käkat gröt och kaffet smakade gott.

I dag går jag in på mitt sommarschema.
Det innebär att jag gör 40 timmar i barngrupp/ vecka.
Inga kvällsmöten och ingen förtroendetid.

Här regnar det, å regnar det å regnar det.
Det är en regnig sommar vi fått hittils.
Jag undrar var den globala uppvärmningen finns?
INTE i Uppsala i allafall.
Här har vi 9ºC.....Brrrr!

Nu ska jag läsa Aftonbladet.
Ha en bra dag och krama varandra i trafiken.
           

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi har oxå skitväder, och inte ser det ut att bli bättre till midsommar heller. Jag fryser! :O(

2009-06-15 @ 16:21:59
Postat av: Nina

Heja Maggan!

2009-06-15 @ 17:39:12
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0