Svimmfärdig & Pizza

Här har man klagat på skitvädret nu i flera veckor.
Så kommer värmen och vad gör man?
Jo, klagar!
För jag klarar inte av sån här hetta om jag inte får ligga vid en pool eller ett hav.
Eller sitta på en båt.
Gå runt på en förskolegård och flämta är ingen höjdare.
Phu! Vad varmt!
Hoppas att det blir så här varmt när vi kommer till Öland.
Fram tills dess kan det få vara liiiite svalare.
Alla som bott i min lägenhet på sommaren vet varför jag gnäller.
Det är så hett här inne att bara tanken på att ställa sig här och laga mat fick mig att svimma.
Så jag tog med mig killarna till Gamlisgrillen och bjöd på pizza i skuggan istället.
Så kan man också äta bröllopsmiddag ;0)




Kommentarer
Postat av: Anita

Jag skulle känna mig svimmfärdig....!

2009-06-23 @ 23:40:18
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0