Trött och sur

Jag fattar ingenting!!
Jag har varit så jäkla trött idag.
Ögonen håller på att falla igen av sig själva hela tiden.
Dessutom så tror jag att jag håller på att bli förkyld.
Det svider i näsan och jag är dålig i min astma igen.
Man får inte vara frisk många dagar inte innan det är dags för nästa sväng.

Den ena Guitarr Hero-gitarren har pajjat också, typiskt!!
Inte ens 48 timmar höll den.
Man får reklamera den på nätet.
2-3 dagar skulle det ta så får vi en ny.
Man blir sur i alla fall.
Så dyra grejer borde väl hålla i mer än 2 dygn kan man tycka.

Nu ska jag hämta Knutte i Bälinge, sedan hem och laga käk.
Det var min lediga eftermiddag det.
Handla, tvätta och hämta ungar.

Vilket possitivt inlägg va??


Kommentarer
Postat av: Anita

Lika go å gla som ja! ;O)

2009-06-08 @ 16:50:40
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Jonny

Hej, puss på dig.

Hoppas att det ordnar sig, men ja, gitarren borde funka mer an 48 timmar.



2009-06-08 @ 19:05:59
Postat av: Nina

Heja Maggan!!!

2009-06-08 @ 19:20:03
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0