Varm båttur

Det var så jäkla hett ute på Ekoln att det knappt var skönt.
Det blåste ingenting fastän man satt mitt ute på sjön.
Jag trodde jag skulle förgås i värmen.
Jag var bara tvungen att slänga mig i vattnet till slut.
Sedan åkte vi till "ön" och käkade i skuggan.
Jag kunde knappt äta för jag mådde så illa.
Jag tror jag fick solsting.
Jag lyckades få i mig lite vattenmelon och en massa vatten så efter en stund kom jag tillbaks till verkligheten igen.
Men det var en otäck känsla när allt bara snurrade för mig.
På väg tillbaks till hamnen så började det blåsa lite och då blev det ju riktigt skönt.
   
   
   

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag bliir jätte avis :o/ Inte på solstinget dock :o)

2009-06-28 @ 20:55:55
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Har du badat modiga människa!!Mitt hjärta hade nog stannat..kram



2009-06-28 @ 21:36:21
Postat av: Anita

Härligt det ser ut!

2009-06-29 @ 09:15:46
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0